" ?> 5.10.2016 - Chybně zaslaná fakturace
Ve středu 5.10.2016 v ranních hodinách došlo reaktivací starého účetního systému k chybnému zaslání zprávy několika kontaktům v naší databázi. E-mailová zpráva z fakturační šablony byla zaslána i kontaktům, kteří již žádnou službu neodebírají.
Pokud v tomto emailu nebyla příloha s fakturou, pak se jedná o chybu. Jelikož nebyla zaslána žádná faktura, pak není co hradit a celá zpráva je tak bezpředmětná. Pravý stav si můžete i sami ověřit pomocí zaslaných přihlašovacích údajů.
Hluboce se omlouváme za způsobené komplikace.

25.08.2015 02:00-05:00- Plánovaný výpadek - upgrade páteřního prvku
V úterý 25.08.2015 v rozmezí od 02:00 do 05:00 dojde k cca 30min plánovanému výpadku služeb z důvodu upgradu páteřního prvku našeho dodavatele.
Výpadek je směrován na nejméně využívaný termín, věříme, že se dotkne minimálního počtu zákazníků.
Děkujeme za pochopení.

HOT-LINE zákaznická linka
Od 1.9.2015 spouštíme hot-line.
Stávající i noví zákazníci nás tak budou moci kontaktovat od 7 do 22 hod.
Pro všechny typy dotazů bude jednotné číslo 597 597 597 kde Vám budou k dispozici naše operátorky.
Věříme, že se tak zlepší komunikace, a Vaše dotazy či požadavky budou rychleji vyřízeny.

5.6.2014 - Chybějící platby zákazníků
Hromadí se nám stížnosti zákazníků, že jimi odeslané platby stále nevidí ve svém účtu aplikace Můj účet.
Fakturační oddělení zavádí v novém fakturačním systému opatření, kvůli stále se hromadícím nespárovaným platbám, jelikož stále mnoho zákazníků neprovádí platby na základě faktur, ale posílá jiné částky, neuvádí variabilní symboly a pod. Tímto je fakturační oddělení velice vytíženo. Kvůli mnohým změnám tak nejsou promítnuty některé platby, které jsme již sice přijaly, ale nejsou spárovány. Prosím buďte trpěliví všechny platby budou napárovány nejpozději do 20.6. pokud i po tomto datu nebude vaše platba v aplikaci Můj účet zaznamenána, či od nás neobdržíte e-mail s výzvou, napište na fakturace@netyx.cz .
Za způsobené potíže se omlouváme. Děkujeme za pochopení.

21.11.2013 23:00-24:00- Neplánovaný výpadek - závada el. sítě ČEZu
Ve čtvrtek v noci 21.11.2013 od 23:00 do 24:00 došlo na budově Holasická 21 k závadě na elektrické distribuční síti ČEZ. Tato závada přerušila dodávku elektrické energie do domu na jedné ze tří fází. To mělo za následek přerušení dodávky služeb zákazníkům napojených přes tento distribuční bod.
Závada byla techniky ČEZu odstraněna během hodiny.
Za způsobené potíže se omlouváme. Děkujeme za pochopení.

19.02.2013 02:00-05:00- Plánovaný výpadek - upgrade páteřního routeru
V úterý 19.02.2013 v rozmezí od 02:00 do 05:00 dojde k cca 60min plánovanému výpadku služeb z důvodu upgradu software páteřního routeru našeho dodavatele.
Výpadek je směrován na nejméně využívaný termín, věříme, že se dotkne minimálního počtu zákazníků.
Děkujeme za pochopení.

18.12.2012 12:00 - Plánovaný výpadek - upgrade páteřního spoje
Dne 18.12.2012 mezi 12:00 a 13:00 dojde k odstávce služeb z důvodu upgradu páteřního spoje.
Budeme se snažit, aby byl výpadek co nejkratší, ale prosím buďte trpělivý. Celková doba výpadku by neměla přesáhnout déle jak 30 minut. V optimálním stavu bude výpadek trvat 10 minut.
Stále zlepšujeme naše služby a toto je jeden z mnoha kroků.
Děkujeme za pochopení.

31.7.2012 - Porucha služeb - výpadky a poruchy služeb
Dne 31.7.2012 mezi osmou a jedenáctou hodinou večerní docházelo k výpadkům spojení na některé servery v síti internet. Jednalo se o globální poruchu provozovatele národní optické sítě která zasáhla celou Moravu a Slezsko. Vyjádření provozovatele naleznete zde.

7-8.5.2012 - Výpadek služeb - přerušení optického kabelu národní sítě
Ve dnech 7-8.5.2012 došlo k částečnému výpadku a omezení služeb z důvodu přerušení optického kabelu na trase Opava-Ostrava. Provozovatel národní optické sítě České dráhy Telematika usilovně pracuje na opravě. Aktuální informace naleznete zde. O nefunkčnosti některých služeb jsou zákazníci naší sítě informováni prostřednictvím webu fungujícího i v případě naprostého výpadku připojení k síti internet.

05.11.2011 - Plánovaný výpadek služeb 15.11.2011
Dovolujeme si Vám oznámit termín pro plánovaný výpadek poskytovaných služeb. Z důvodu stěhování stožáru kvůli opravě střechy. Dne 15.11.2011 od 9:00 do 15:00 (v případě nepříznivého počasí bude termín posunut). Doba výpadku bude omezena pouze na nezbytně dlouhou dobu.
Vyjádření dodavatele služeb zde.

27.05.2011 - Změna primární konektivity - Změna veřejných IP
Kvůli stále se zhoršující kvalitě dosavadního primárního připojení, jsme v noci z 27. na 28. května navýšili kapacitu záložní linky, a překlopili na ni většinu provozu sítě. Nyní tak využíváme jako primární připojení k internetu optickou trasu společnosti Sloane. S tímto rychlým krokem kupředu a tak velkou změnou může souviset mnoho komplikací, především pokud využíváte našich služeb spojených s veřejnou IP. Podrobnosti se dozvíte v aplikaci Můj účet .

15.03.2011 - Důležitá zpráva - Zvyšování rychlostí služeb
V aplikaci Můj účet je důležitá zpráva týkající se aktuální situace ohledně rychlostí některých služeb typu uloz.to rapidshare.com a pod., a navýšení těchto rychlostí v průběhu následujících týdnů.

07.03.2011 - Administrativa - Delší doba vyřízení požadavků
Omlouváme se za delší čekací doby ve vyřízení vašich požadavků. Bohužel v naší firmě řádí chřipka a schopní pracovníci se musejí prioritně věnovat správnému chodu služeb. Pořadí vyřízení jednotlivých požadavků si budou pracovníci určovat sami dle typu a náročnosti. Všechny požadavky budou nakonec vyřízeny, jen to může trochu trvat.
Děkujeme za pochopení a přejeme pevné zdraví

06.10.2010 - konektivita síť NETYX - Neplánovaný výpadek služeb
Z důvodů poruchy hlavního routeru dodavatele služeb připojení do sítě internet, došlo k přerušení dodávky služeb. Výjádření od velkoobchodního dodavatele zde.
Za způsobené obtíže se omlouváme.

19.07.2009 - Ratibořská - Plánované přerušení dodávky služeb
Z důvodu upgrade distribučního bodu na Ratibořské ulici dojde v odpoledních hodinách k přerušení dodávky služeb klientům připojeným na tento vysílač. Upgrade je nutno provést v souvislosti se spuštěním nových tarifů s rychlostmi řádově desítek megabit.
Za způsobené obtíže se omlouváme.

PS: Tato zpráva byla šířena elektronickou formou na kontaktní e-maily všech dotčených zákazníků, nedošlo-li Vám toto upozornění kontaktujte naše administrátory na podpora@netyx.cz

21.06.2009 - Plánovaný výpadek
Z důvodu výměny a revize transformátoru elektrické distribuční sítě na budově SILAGRA (Opavská sila) od 6:00 do 12:00 může dojít k výpadku internetu, jelikož tak dlouhé přerušení dodávky elektrického proudu není možné zálohovat.
Za způsobené obtíže se omlouváme.

PS: Tato zpráva byla šířena elektronickou formou na Vaše kontaktní e-maily, nedošlo-li Vám toto upozornění kontaktujte naše administrátory na podpora@netyx.cz

05.06.2009 - VÝPADEK 10 minut
Dne 5.6.2009 v brzkých ranních hodinách, předpokládá se okolo 1:00, dojde ke krátkému celkovému výpadku cca 10minut, z důvodu výměny HW na hlavním routeru.
Za způsobené obtíže se omlouváme.

02.06.2009 - Omezení
Dne 2.6.2009 v odpoledních hodinách došlo k omezení některých služeb části sítě. Toto bylo způsobeno výpadkem hlavní optické trasy do Prahy. Po výpadku hlavní trasy se routery okamžitě přesměrovaly na trasu záložní bezdrátovou. Z tohoto důvodu došlo k omezení rychlosti připojení k internetu. Oficiální zpráva provozovatele optické trasy je k nahlédnutí zde v pdf
Za způsobené obtíže se omlouváme.